Monday, April 11, 2011

AKU INGIN MEMAHARKANNYA....

ASSALAMUlAIKUM....
kepada follower thanks coz sudi jadi follower sayerr...
apa yang ingin saya maharkan????
mesti ramai yang tertanya-tanya kan?
ini dia yang ceq nak maharkan....



apakah yang anda lihat pada gambar tersebut sebenarnya bukan manik tetapi batu geliga
GELIGA EMBUN, kalau anda ada terbaca pada pada post pertama saya dulu adalah bagaimana saya boleh dapat batu tu kan? inilah batunya

SEBENARNYA SAYA INGIN MEMAHARKAN BATU GELIGA EMBUN INI, ASALNYA SAYANG TETAPI ATAS BEBERAPA SEBAB SETELAH DIFIKIRKAN MASAK-MASAK SAYA MEMBUAT KEPUTUSAN UNTUK MEMAHARKAN BATU TERSEBUT DENGAN HARGA 500K TETAPI MASIH BOLEH DIRUNDING UNTUK MEREKA YANG BENAR INGIN MEMILIKINYA....

MUNGKIN sesetengah orang tidak percaya benda seperti ini kan? namun hanya orang yang pernah merasainya sahaja akan percaya, batu ni telah banyak memberi jasa kepada saya dengan izin ALLAH... saya pernah menggunakan batu ini untuk mengubat histeria, demam, diganggu makhluk halus, kanak2 menangis malam dan penyakit jantung ibu saya, dan alhamdulillah dengan izin ALLAH mereka pulih manakala hanya ibu saya sahaja yang semakin baik walaupon belum pulih semuanya. hal ini kerana semua itu urusan ALLAH semua.

saya pun xde mood hendak bercerita panjang
jadi..
KEPADA SESIAPA YANG INGINKAN BATU GELIGA EMBUN INI BOLEHLAH INBOX KE FACEBOOK SAYA (Tajeri Tsukasa) DAN SAYA AKAN BERIKAN NO FON SAYA UNTUK URUSAN, OH SEBELUM TERLUPA KEPADA MEREKA YANG INGINKAN BATU INI SILALAH BAWA BERSAMA ORANG PANDAI UNTUK BUAT PINDAH MILIK BATU INI, SAYA PON SEBELUM INI MENGGUNAKAN BANTUAN SEORANG SAHABAT UNTUK DIPERMASUKKAN. SEGALANYA SAYA AKAN CERITAKAN KEPADA SESIAPA YANG SERIUS INGIN MEMILIKINYA...
WASALAM....

No comments:

Post a Comment